شنبه

Entry For 27 Sep 2010

اخبار گلچین شده ی سینمای ایران

1.شهاب حسینی مقابل دوربین خانه ی پدری رفت


مجری طرح فیلم «خانه پدری» از آغاز فیلمبرداری بخش پنجم و پایانی این اثر سینمایی با حضور شهاب حسینی خبر داد. شاهرخ دستور تبار در این خصوص گفت: «فیلمبرداری بخش پایانی فیلم سینمایی خانه پدری از یکشنبه در خانه ناظم‌الاطبا در تهران آغاز می‌شود.»

وی افزود: «در این بخش از این فیلم، علاوه بر شهاب حسینی، مهدی هاشمی، مینا ساداتی و معصومه بافنده به ایفای نقش می‌پردازند.» به گفته دستور تبار، بخش چهارم این اثر سینمایی به تازگی به پایان رسیده و با فیلمبرداری بخش پنجم، ساخت این اثر سینمایی به پایان خواهد رسید.

در «خانه پدری» داستان زندگی محتشم شخصیت اصلی فیلم از ‪ 15‬سالگی تا ‪80‬ سالگی روایت می‌شود که نقش جوانی او را ناصر هاشمی و نقش بزرگسالی او را مهدی هاشمی ایفا می‌کند.

نویسندگی و کارگردانی خانه پدری را کیانوش عیّاری برعهده دارد و مهران رجبی، ناصر هاشمی، نازنین فراهانی، نگاه خاقانی، حسین فلاح، معین‌الدین عشاقی، اقلیما رئیسی، مژده همرنگ، آزاده موحد بشیری، علی قره گوزلو، محمدرضا فرتوزی و رسول سلیمان از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
                  -----------------------------------------------------
 
 
2.فیلم سینمایی "راز دشت تاران" به کارگردانی هاتف علی مردانی نیمه آذرماه اکران عمومی می‌شود.



فیلم سینمایی "راز دشت تاران" که برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده نیمه آذرماه در گروه سینمایی آفریقا اکران عمومی می‌شود. این فیلم سال گذشته در بیست و نهمین جشنواره فجر روی پرده رفت.

ترانه علیدوستی ، ارژنگ امیرفضلی ، رضا شفیعی‌جم و سارا روستاپور بازیگران این فیلم هستند. هاتف علیمردانی امسال دومین فیلم سینمایی خود را با نام "1401" کارگردانی می‌کند.
 
                              ----------------------------------
3.اکران فیلم "آناهیتا" از امروز بعد از دو سال

اکران عمومی فیلم سینمایی "آناهیتا" به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد از امروز سوم آذرماه شروع می‌شود.


فیلم سینمایی "هر چه خدا بخواهد" در گروه سینمایی قدس، از چهارشنبه سوم آذرماه  تعویض و "آناهیتا" به جای آن اکران شد.
 ________________________________________________

هیچ نظری موجود نیست: