دوشنبه

Entry for 26 Jul 2010

نقش آفرینی در فیلم های کیانوش عیـّاری و اصغر فرهادی

سینمای ما - شهاب حسینی در دو فیلم "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی اصغر فرهادی و "خانه پدری" ساخته ی کیانوش عیاری جلوی دوربین می‌رود. شهاب حسینی یکی از پرکارترین بازیگران سینمای ایران در ماه‌های آینده است، بازی خوب او در فیلمهای سینمایی "درباره الی"، "سوپراستار" و "پرسه در مه" باعث شده بیشترین پیشنهادهای بازیگری امسال به دست این بازیگر برسد.


حسینی که به تازگی بازی در مجموعه "شوق پرواز" را تمام کرده مدتی پیش برای بازی در فیلم سینمایی "روایت" به کارگردانی نیکی کریمی قرارداد همکاری امضا کرد امّا به تعویق افتادن تولید این پروژه باعث شد دومین هم کاری او با کریمی به تأخیر بیفتد.

حسینی هم چنین قرار است در فیلم سینمایی "خانه ی پدری" به کارگردانی کیانوش عیّاری با فاطمه معتمدآریا، مهناز افشار و مهدی هاشمی هم بازی شود و پس از آن در فیلم تازه اضغر فرهادی مقابل دوربین برود.

 فیلمی که فرهادی مانند تجربه‌های قبلی‌اش در سکوت خبری آن را پیش می‌برد. "جدایی نادر از سیمین" فیلم تازه فرهادی درباره ی زوجی است که می‌خواهند از هم جدا شوند و برای نگه داری فرزندشان دچار مشکل می‌شوند.

 شهاب حسینی برای بازی در فیلم سینمایی "سوپراستار" سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر به دست آورد.

هیچ نظری موجود نیست: