یکشنبه

Entry for 25 Jul 2010

سامیه لک و محمدرضا فروتن هم به مجموعه ی محمدحسین لطیفی پیوستند


آغاز توزیع «قلب یخی»، نخستین سریال شبکه نمایش خانگی

نخستین سریال تولید شبکه ی نمایش خانگی، از این هفته در دسترس بینندگان قرار می‌گیرد.


به گزارش «بانی‌فیلم»، مجموعه ی قلب یخی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سیّد کمال طباطبایی به عنوان نخستین مجموعه داستانی ایرانی ویژه پخش در شبکه نمایش خانگی از چهارشنبه هفته جاری در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. طبق پیش‌بینی‌ها این سریال در سه فصل دوازده قسمتی تولید خواهد شد و چهارشنبه هرهفته یک قسمت از آن توزیع می‌شود. تاکنون هشت قسمت از سریال آماده پخش شده و تصویربرداری نیز هم چنان در لوکیشن لواسان ادامه دارد.


حمید فرخ‌نژاد، حمید گودرزی، الناز شاکردوست، مهرآوه شریفی‌نیا، نسرین مقانلو، آشا محرابی، سیّد مهرداد ضیایی، لیدا عباسی، شیوا خسرومهر، علی رضا کمالی، محمدرضا داوودنژاد، آنیتا قالیچی و با هنرمندی حسین یاری و امین حیایی در این سریال بازی داشته‌اند.


ضمن این که سامیه لک به تازگی به گروه بازیگران پیوسته و قرار است محمدرضا فروتن نیز در قسمت‌های بعدی مقابل دوربین رود. طراح و نویسنده این سریال حامد عنقا است که ماه مبارک رمضان سال گذشته سریال تلویزیونی «نردبام آسمان» را به نویسندگی او از شبکه یک شاهد بودیم.


قلب یخی در ژانرهای عاشقانه و جنایی ساخته شده و سایر عوامل آن عبارت اند از: مدیرتصویربرداری: سیروس عبدلی، مدیرتولید: افشین قلی‌پور، تدوین: سیامک مهماندوست، موسیقی متن: کارن همایون فر، صداگذاری و ترکیب صدا: سیدعلی رضا علویان، صدابرداران: سیامک نیازی، بابک نیازی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، طراحی و ساخت تیتراژ: امیر شعبان خاقانی، سرمایه‌گذاران: سیّد کمال طباطبایی و تصویر دنیای هنر.

هیچ نظری موجود نیست: