جمعه

Entry for 07 Aug 2009


پولاد كيميايی و ليلا اوتادی در خون بها


پخش سريال «خون بها» بزودي از شبكه يك سيما آغاز می‌شود، اين سريال را جواد مزدآبادی كارگردانی كرده است. اين سريال با نام «خونمردگی» مقابل دوربين رفت و مراحل فنی خود را طی كرد، اما برای پخش با نام خون‌بها روی آنتن می‌رود.
در اين سريال كه فيلم نامه آن را سعيد نعمت‌الله نوشته كه پيش تر فيلم نامه سريال رستگاران را نوشته است، پولاد كيميايی نقش اصلی را بازی می‌كند. سريال خون‌بها 2 سال پيش برای پخش در ماه محرم ساخته شد، اما بنا به دلايلی، پخش آن تاكنون به تعويق افتاده است.سريال خون‌بها داستان بوكسوری به نام رسول (پولاد كيميايی) است كه پس از مسابقات جهانی به ايران برمی‌گردد اما در برگشت متوجه مرگ مشكوك برادرش می‌شود كه در يك پيتزافروشی كار می‌كرده است، صاحب اين پيتزافروشی زنی به نام فرشته (ليلا اوتادی) است. رسول تصميم مي‌گيرد با همكاری پليس قاتل يا قاتلان برادر خود را پيدا كند و در اين مسير به باند قاچاق مواد مخدر می‌رسد.
از ديگر بازيگران اين سريال می‌توان به عبدالرضا اكبری، سياوش طهمورث، شهرام عبدلی و حشمت آرميده اشاره كرد.
مزد‌آبادی كه در پرونده كاری خود، سريال‌هايی مانند جزيره ايكس و آدم خوار را دارد، درباره سريال خون‌بها به خبرنگار جام‌جم گفت: سريال خون‌بها را 2 سال پيش برای پخش در ايام محرم مقابل دوربين بردم، اما نمی‌دانم چرا از همان زمان تاكنون مدام پخش اين سريال به تأخير افتاد. در صورتی كه در آن سال‌ها ما برای ساخت سريال و رساندن به پخش به شدت تحت فشار بوديم.
مزد آبادی در ادامه گفت: سريال خون‌بها را با استفاده از تجربياتی كه در زمان ساخت 2 سريال قبلی ام به دست آورده بودم، كار كردم و مطمئن هستم كه با استقبال مخاطبان روبه‌رو خواهد شد.
اين كارگردان در پايان گفت: بارها اعلام شده كه سريال خون‌بها پخش خواهد شد، اما اين اتفاق نيفتاد در هر صورت اميدوارم پخش اين سريال 13 قسمتی به زودی آغاز شود.

هیچ نظری موجود نیست: