دوشنبه

Entry for 10 Aug 2009

شبنم قلی خانی فيلم نامه می نويسد

«شبنم قلی‌خانی» گفت: درحال نگارش يك فيلم نامه سينمايی هستم كه «دو روز مانده به عروسی» نام دارد و به
موضوع دروغگويی و راست گويی می‌پردازد.
«شبنم قلي‌خاني» در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس، اظهار داشت: درحال نگارش يك فيلمنامه سينمايي هستم كه «دو روز مانده به عروسي» نام دارد. وي افزود: طرح اين فيلمنامه را نوشته‌ام و درحال نگارش فيلمنامه آن هستم. «قلي خاني» به مضمون اين فيلمنامه اشاره كرد و گفت: «دو روز مانده به عروسي» به مضمون تقابل دروغگويي و راست‌گويي مي‌پردازد. وي به ديگر فعاليت‌هايش در سينما اشاره كرد و گفت: فيلم كوتاه «زندگي: انشايي ساده» را كه در كردستان ساخته بودم، آماده نمايش است و در بخش مسابقه فيلم كوتاه جشنواره فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان همدان شركت مي‌كند. اين فيلم كه پنجمين اثر كوتاه قلي خاني به شمار مي‌رود، داستان پسربچه‌اي به نام هيواست كه براي چند ساعت از كودكي خود فاصله گرفته و همزمان به مادر و مادربزرگ خود كمك مي‌كند. وي افزود: فيلم سينمايي «خاطره»(نادر طريقت) - با نام قبلي «نويسنده» را هم آماده اكران دارم. وي همچنين درباره كارهاي تلويزيوني‌اش گفت: اينروزها درگير بازي در سريال «پنجمين خورشيد» به كارگرداني عليرضا افخمي هستم كه در ايام ماه رمضان روي آنتن خواهد رفت. علاوه بر اين سريال، سريال نردبام آسمان (محمدحسين لطيفي) را نيز آماده پخش دارم. می نويسد
.

هیچ نظری موجود نیست: