چهارشنبه

Entry for 06 Oct 2010

مجموعه ی اخبار جدید گلچین

خبرگزاری فارس: کار ساخت مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به کارگردانی «یدالله صمدی» تا یک ماه آینده به طور کامل به پایان می‌رسد.








ناصر دهقانی مدیر پروژه مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: در حال حاضر کار موسیقی و صداگذاری سریال انجام می‌شود و تا یک ماه آینده کار ساخت سریال به طور کامل به پایان می‌رسد.


وی ادامه داد: سریال در تدوین نهایی در قالب 25 قسمت آماده شد و تا به حال 10 قسمت از آن به طور کامل آماده است.


دهقانی درباره زمان پخش سریال از تلویزیون نیز تصریح کرد: ما برای تامین مخارج ساخت سریال متحمل سختی‌های فراوانی شده‌ایم و با تلویزیون سر این موضوع باید به توافق برسیم. البته شبکه یک سیما برای پخش سریال اعلام آمادگی کرده است ولی هنوز زمان دقیقی برای پخش آن مشخص نشده است.


مدیر پروژه مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» اظهارداشت: در حال حاضر محسن روشن کار صداگذاری را انجام می‌دهد و «محمدرضا علیقلی» نیز آهنگسازی آن را انجام می‌دهد.


بنابراین گزارش، مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به همت مؤسسه فرهنگی هنری شاهد در 25 قسمت 45 دقیقه‌ای برای شبکه دو سیما ساخته می‌شود.






--------------------------------------------------------------------------------






پخش مجموعه ی جدید "یک فیلم یک تجربه" از 15 مهر آغاز می‌شود‌.






به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه مستند "یک فیلم، یک تجربه" که اختصاص به فیلم‌های مستندی درباره آثارسینمایی مختلف دارد قرار است از این هفته طبق روال عادی روزهای پنجشنبه ساعت 21:30 روی آنتن شبکه چهار سیما برود.
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
 
 
هرچی خدا بخواد به کارگردانی نوید میهن دوست که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده ؛ قرار است از نیمه دوم مهر اکران عمومی شود.




قدس ، آزادی ، پردیس ملت ، اریکه ایرانیان ، فرهنگ ، پردیس زندگی ، مرکزی و .... ازجمله سینماهای نمایش دهنده این فیلم هستند. لیست کامل سینماهای نمایش دهنده متعاقباً اعلام خواهد شد.


ترانه علیدوستی ، حامد کمیلی ، رضا عطاران ، سعید آقاخانی ، فرهاد اصلانی ، بهاره رهنما ، ارژنگ امیرفضلی ، پوریا پورسرخ و تینا آخوند تبار ازجمله بازیگران فیلم هستند.
 
 
---------------------------------------------------------------------------------
 
پیام صالحی خواننده گروه آریان برای فیلم "هرچه خدا بخواهد" به کارگردانی نوید میهن‌دوست ترانه خواند.




این فیلم که پخش آن بر عهده فیلمیران است ، به زودی در گروه سینمایی قدس به روی پرده می رود. تیتراژ انتهایی و بخش هایی از ترانه‌های "هر چه خدا بخواهد" توسط پیام صالحی اجرا شده است.






ترانه علیدوستی ، حامد کمیلی ، فرهاد اصلانی ، پوریا پورسرخ ، سعید آقاخانی ، رضا عطاران ، بهاره رهنما ، ارژنگ امیرفضلی و تینا آخوندتبار بازیگران این فیلم هستند. فیلم نامه این فیلم را پرویز شهبازی نوشته و خود نیز تهیه‌کننده ی آن است.

هیچ نظری موجود نیست: