چهارشنبه

Entry for 27 Oct 2010

مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» از اوایل زمستان امسال روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.



به گزارش «بانی فیلم»، سریال شوق پرواز به کارگردانی یدا... صمدی و تهیه‌کنندگی سیدجواد نوروزبیگی، پس از پنج ماه پیش‌تولید، خردادماه سال گذشته کلید خورد و تصویربرداری بخش‌های ایران تا تیر امسال ادامه داشت.


نوروزبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: بخش‌هایی از سریال دی ماه امسال در یک کشور اروپایی مقابل دوربین خواهد رفت و شهاب‌حسینی و شهرام حقیقت‌دوست در این سکانس‌ها بازی خواهند داشت. ضمناً پیش از این قرار بود کشور فرانسه، لوکیشن خارج از ایران سریال باشد که به احتمال فراوان تغییر خواهد کرد.


شهاب حسینی در این سریال نقش شهید سرلشگر عباس بابایی، معاون عملیات نیروی هوایی ارتش را بازی کرده است و اکبر عبدی، افسانه بایگان، سعید نیکپور، حسن جوهرچی، بهمن زرین‌پور، مینا جعفرزاده، مهران رجبی، ستاره اسکندری، الهام حمیدی، کوروش تهامی، فخرالدین صدیق‌شریف، مختار سائقی و شهرام حقیقت‌دوست دیگر بازیگران اصلی آن هستند.


به گفته نوروز بیگی، فیلمنامه این سریال چهار بار بازنویسی و در نهایت با پیشنهاد مجید مجیدی برای بازنویسی نهایی به فرهاد توحیدی سپرده شد و پس از تصویب طرح در شبکه یک و موسسه فرهنگی – هنری شاهد، به تولید رسید.


طبق اعلام روابط عمومی شبکه یک، پخش سریال از دو ماه آینده آغاز خواهد شد.


«شوق پرواز» در شهرهای قزوین، تبریز، اصفهان، بوشهر، دزفول، تهران و دماوند تصویربرداری و در 21 قسمت 45 دقیقه ای تدوین و آماده پخش شده است.


سایر عوامل این سریال عبارتند از: نویسندگان: فرهاد توحیدی، حسین تراب‌نژاد و مهدی محمدنژادیان، مدیر تصویربرداری: حسن پویا، صدابردار: آرش برومند، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، طراح صحنه: اصغر نژادایمانی، طراح لباس: ژاله زکی‌زاده، مدیر تدارکات: ناصر هادیانفر، مدیر تولید: مجید بابایی، مجری طرح: جواد قلی‌زاده: دستیار اول کارگردان: سعید کریمی، برنامه‌ریز: سعید مترصد.

هیچ نظری موجود نیست: