چهارشنبه

Entry for 04 Aug 2010


«سنتوری» اواخر مرداد در شبكه ی خانگی توزيع می‌شود


فيلم سينمايی «سنتوری» ساخته ی داريوش مهرجويی به تهيه‌كنندگی فرامرز فرازمند اواخر مرداد ماه توسط موسسه ی هنر هشتم در شبكه خانگی توزيع می‌شود.


مديرعامل مؤسسه پخش کننده این فیلم در گفت‌وگو با فارس گفت: قرار بود توزيع نمايش خانگی فيلم سينمايی «سنتوری» ساخته ی داريوش مهرجويی را انجام دهيم امّا مطلـّع شديم آقای فرازمند تهيه‌كننده ی فيلم مجوز نمايش سينمايی را از وزارت ارشاد دريافت كرده است.


وي ادامه داد: همين موضوع باعث شد تا روند توزيع فيلم را به تأخير انداختيم.


اما دوباره مطلـّع شديم كه اداره كل نظارت و ارزشيابی با اكران فيلم در سينماها مخالفت كرده است و ما موظفيم فيلم را هرچه سريع‌تر به بازار عرضه كنيم.


وي در توضيح بيشتر بيان داشت: در حال حاضر فيلم در حال توليد است و اميدواريم بتوانيم اواخر مردادماه فيلم را در شبكه خانگی با تبليغاتی مناسب توزيع كنيم. وی در ادامه افزود: فيلم به صورت سه CD توزيع خواهد شد و به حد نياز نيز در بازار توليد و ارائه خواهد شد. وی اظهار داشت: تلاش می‌كنيم تا نياز مخاطب را پاسخ گو باشيم. «سنتوری» به صورت سه CD برای توزيع آماده شده كه دو CD آن فيلم و CD سوم با عنوان «24 دقيقه با سنتوری به همراه پشت صحنه ی فيلم» توزيع خواهد شد. در CD سوّم كليپ‌های فيلم سنتوری به همراه پشت صحنه ی فيلم آماده شده است. جلد فيلم «سنتوری» نسبت به كارهای قبلي این موسسه متفاوت‌تر و در قطع بزرگ‌تر آماده و با قيمت 1500 تومان در شبكه خانگی عرضه خواهد شد.

منبع: روزنامه ی بانی فیلم

هیچ نظری موجود نیست: