سه‌شنبه

Entry for 31 Aug 2010


همراه با نیکی کریمی کارگردان فیلم سینمایی روایت
فارس سینما_ دقایقی با نیکی کریمی کارگردان و بازیگر فیلم سینمایی روایت، از او در مورد ساخت فیلم سینمایی روایت چند سؤالی می کنیم و هم چنین نحوه ی بازی دیگر بازیگران این فیلم از دیدگاه او چه طور است.



در یک گفت و گوی تلفنی از خانم نیکی کریمی در مورد روند فیلم سینمایی روایت سؤال پرسیده شد که در پاسخ خانم کریمی گفتند : فکر کنم تا چند جلسه ی دیگر کار تصویربرداری فیلم تمام شود، طبق پیش بینی های قبلی خیلی خوب کار را جلو بردیم به خاطر این که لوکیشن های فیلم باید هر لحظه تغییر پیدا می کرد از این رو کار تصویربرداری و انتقال گروه مشکل می شد.


در ادامه از نیکی کریمی در مورد هم بازی شدن با شهاب حسینی سؤال شد که در پاسخ خانم کریمی گفتند: آقای حسینی خیلی فراتر از آن چه که فکر می کردم بازیگر توانمندی هستند، آقای حسینی خیلی سریع توانست در نقش خودش در این فیلم جوش بخورد، شور و شوق ایشون واقعاً در کار تأثیر داشت و خیلی خوش حال هستم که در کنار آقای شهاب حسینی بازی کردم.


در آخر از خانم کریمی در مورد این که آیا باز هم کارگردانی می کند سؤال شد و ایشون پاسخ دادند: فعلاً تمام فکر من روایت هستش، باید کار تصویربرداری فیلم روایت تمام شود تا بتوانم فکر خودمو متمرکز کنم، خوب کارگردانی سختی های خودش را دارد ولی کنار نمی گذارمش.

هیچ نظری موجود نیست: