یکشنبه

Entry for 08 Aug 2010


فیلم سینمایی آناهیتا پاییز اکران عمومی می شود

فارس سینما_عزيزالله حميدنژاد کارگردان فیلم آناهیتا درباره تاخير اكران آن گفت: متاسفانه فكر مي‌كرديم آناهيتا در نوبت اكران فيلم هاي تابستاني قرار بگيرد اما اين اتفاق پيش نيامد. به هرحال قول اكران آناهيتا را در فصل پائيز داده‌اند.اين كارگردان سينما درباره وضعيت اكران فيلم هاي ايراني افزود: با وجود داشتن سالن‌هاي سينما، باز هم با كمبود سالن مواجه هستيم. توليدات سينما بايد به حدي باشد كه بتوان آن فيلم ها را نيز اكران كرد. اگر قرار باشد فيلمي ساخته شود اما سال‌ها در نوبت اكران باقي بماند، مشكل خواهيم داشت.
كارگردان آناهيتا درباره مضمون اين فيلم افزود: فيلمساز بايد كارش نو و جديد باشد. گمان مي‌كنم آناهیتا يك فيلم جديد به سينما اضافه مي‌كند.
شهاب حسینی در پاسخ به خبرنگار فارس سینما در رابطه با اینکه نقش مثبتی در این فیلم دارد یا منفی گفت:خوب باید ابتدا فیلم اکران بشود تا متوجه این موضوع بشویم ولی می توانم بگویم که یک نقش متفاوتی را در این فیلم بازی کرده ام و انتظار دارم که اکران موفقی داشته باشد.
در این فیلم سینمایی بازیگرانی هم چون: ميترا حجار، شهاب حسينی، نرگس محمدی، محمدرضا داوود‌نژاد، افسانه ناصری و پوريا پورسرخ به ایفای نقش پرداخته اند.


در خلاصه داستان این فیلم آمده است که دو دانشجوی شيمی به نام‌های خورشيد و مهرناز با آزمايشگاهي كه در يك ساختمان متروكه به راه انداخته‌اند تحقيقات وسيعي را بر روي كريستال‌هاي مولكول‌هاي آب شروع مي‌كنند. اما پس از مدتي مهرناز به طور مرموزي در آزمايشگاه به قتل مي‌رسد.

برای دیدن عکس های این فیلم روی لینک زیر کلیک کنید:
فتو هنر

هیچ نظری موجود نیست: