چهارشنبه

Entry for 11 Aug 2010


مصاحبه با شاهرخ استخری و نیما شاهرخ شاهی

فارس سینما_به بهانه موفقیت و محبوبیت سریال فاصله ها و هم چنین قسمت آخر آن,سایت فارس سینما هدیه ای را از قبیل عکس های بازیگران و خواننده سریال فاصله ها و گفتگوی آن ها را به شما اهدا می کند.



زمانی که سریال فاصله ها شروع شد تمامی اهل رسانه و هنر مطمئن بودند که سریال موفقی در پیش است.از بازیگران شروع کنید تا خواننده سریال که باعث شدند این سریال پربیننده شود و موفقیت خوبی را برای شبکه سوّم سیما رقم بزند. البته جا دارد که به تمامی عوامل فیلم خسته نباشید بگوییم و این پیروزی به آنها تبریک عرض کنیم.


شخصیّت سعید در سریال فاصله ها باعث شد که در میان خانواده ها بیشتر به پسر های خانواده گوش زد شود که دوری از خانه و رفت و آمد ها با دوستان خیابانی مشکلات اساسی به وجود می آورد.به سراغ شاهرخ استخری می رویم که نقش سعید را به خوبی ایفا کرد و از او در مورد نقش خود در این سریال سوال می پرسیم و پاسخ او چنین است: باور کنید برخی از مواقع به خاطر سستی در کارهایم که مربوط به نقشم می شد خسته می شدم چون باید نقش یک پسر ساده را بازی می کردم خیلی سخت بود. خبرنگار فارس سینما از او در مورد این که سال گذشته نیز به همین صورت فریب خورد سوال می کند و شاهرخ استخری در پاسخ می گوید: خوب می شه گفت چنین هستش(با خنده, باور کنید در زندگی واقعی اینطور نیستم) ولی خوب همین فریب خوردن ها باعث می شه بیننده جذب سریال بشود.

به سراغ نیما شاهرخ شاهی می رویم و از او در مورد اینکه چرا وارد تلوزیون و سریال شد سوال می پرسیم و نیما می گوید: سریال فاصله ها داستان خیلی خوبی داشت از این رو وقتی به من پیشنهاد شد پس از خواندن فیلم نامه پذیرفتم و بعد پیشنهاد بازی در ملکوت را دادند که دیدم برای ماه رمضان هستش از این رو بازی در سریال ملکوت را نیز پذیرفتم. خبرنگار فارس سینما در ادامه از نیما می پرسد که آیا در ملکوت نیز نقش منفی دارد و شاهرخ شاهی می گوید:من صبح ها سر صحنه فیلمبرداری سریال ملکوت حاضر می شدم و نقش مثبت و کمی منفی بازی می کردم و با عجله سر صحنه فاصله ها حاضر می شدم و نقش منفی بازی می کردم از این رو بازی برایم مشکل می شد و حتی گریم من در دو سریال هیچ فرقی نمی کند.


در آخر نیز تیتراژ سریال فاصله ها که باعث شد که بینندگان در انتها آهنگ سریال را به آرامی با خود زمزمه کنند و تلاش این کار زیبا بر عهده علی لهراسبی خواننده محبوب کشور ایران می باشد.متاسفانه به دلیل برخی از مسائل گفتگویی با آقای لهراسبی انجام نشده و تنها چند عکس از ایشان در فروشگاه شخصی خود دریافت کرده ایم.


سریال فاصله ها و در کنار آن زیر هشت توانست تابستان خنکی را برای مردم رقم بزنند و حالا شاهد چهار سریال جذاب از شبکه های صدا و سیما خواهیم بود.سریال های هم چون: ملکوت، جراحت، در مسیر زاینده رود و نون و ریحون.

برای دیدن عکس های این سریال به لینک زیر بروید:
فتو هنر

هیچ نظری موجود نیست: