شنبه

Entry for 07 Aug 2010

آخرین خبرها از سریال شوق پرواز


فارس سینما_با اتمام تصویربرداری مجموعه تلویزیونی شوق پرواز در ماه گذشته و هم چنین آغاز ساخت موسیقی متن این سریال، آبان ماه امسال شاهد پخش این مجموعه بی نظیر از شبکه ی اوّل سیما خواهید بود.



تصویربرداری سریال شوق پرواز بیش از یک سال به طول انجامید و حتی مدّت کم تر از یک ماه به دلیل نداشتن سرمایه گذار کار تصویربرداری تعطیل شد ولی با تمامی مشکلات این سریال آماده پخش از شبکه اوّل می شود. مدیر مؤسسه فرهنگی شاهد که از سرمایه گذاران سریال شوق پرواز می باشد در طی یک جلسه گفت:ما طي دوره ی يك ساله به صورت فشرده در مكان‌هاي متعددي در شهر قزوين فيلم برداري داشتيم و از تهران، اصفهان، تبريز، بوشهر، دزفول، شيراز و هرجا كه شهيد قدمش را گذاشته و يادي از ايشان بود، چشم پوشی نكرديم. در توليد سريال شهيد بابايی از عناصر حرفه‌اي در سينما و تلويزيون استفاده شده و با اتمام فيلم برداري به سريال فاخري رسيده‌ايم كه هرچند ممكن است در شأن شهيد نتواند ابراز وجود كند ولي سعي شد به بهترين وجه ممكن عمل كنيم.


در حال حاضر محسن روشن كار صداگذاري را آغاز كرده و محمدرضا عليقلی نيز براي آهنگسازی پروژه قرارداد بسته است.


در مجموعه تلويزيوني شوق پرواز بازيگراني نظير شهاب حسينی، كوروش تهامی، افسانه بايگان، ستاره اسكندری، محسن افشانی و الهام حميدی ايفای نقش میكنند.


از عوامل اين پروژه مي‌توان به اصغر نجات اميني طراح صحنه، سعيد ملكان طراح گريم، برزو نيك‌نژاد برنامه‌ريز، مجيد بابايي مدير توليد، سعيد مترصد برنامه‌ريز، اصغر نژاديان طراح صحنه و لباس و حسن پويا فيلم بردار اشاره كرد.

برای دیدن عکس های این سریال روی لینک زیر کلیک کنید:

هیچ نظری موجود نیست: