پنجشنبه

Entry for 19 Aug 2010


حامد بهداد آخرين بازيگر "انتهای خيابان هشتم" شد


در حالی فيلم برداری هشتمين فيلم بلند سينمایی علیرضا امينی روز جمعه در تهران آغاز می‌شود كه روز گذشته قرار داد بازی حامد بهداد در اين فيلم به امضاء رسيد.

پيش از اين حضور ترانه عليدوستی، صابر ابر، مهدی ماهانی و محمّدرضا غفاری در "انتهای خيابان هشتم" قطعی شده بود كه با اضافه شدن حامد بهداد فيلم برداری كار اواخر هفته ی جاری كليد خواهد خورد.



براساس اين گزارش، برای فيلم برداری "انتهای خيابان هشتم" 45 جلسه را در نظر گرفته‌ شده است و دست اندركاران پروژه قصد دارند با توجه به زمان مناسبی كه در اختيار دارند كار را برای نمايش در جشنواره ی فيلم فجر آماده كنند.


بنابراين گزارش، داستان اين فيلم كه مضمونی اجتماعی دارد، در سه روز اتفاق می ‌افتد و فيلم نامه ی آن را علی فريد نوشته است.


طبق برنامه‌ ريزی های انجام گرفته، قرار است فيلم برداری "انتهای خيابان هشتم" در تهران آغاز شود كه عمده ی لوكيشن‌های فيلم در تهران خواهد بود و بخشی از كار در اطراف تهران فيلم برداری می شود.


بر اساس اين گزارش، علی برازنده (مدير فيلمبرداری) ، مرضيه يزدان ‌جو (طراح صحنه و لباس) ، مجتبی متولـّی (مدير توليد) ، علی تيموری (دستيار اوّل كارگردان و برنامه ‌ريز) ، ايمان اميدواری (طراح گريم) و علی رضا لنگرودی (دستيار دوّم كارگردان) از عواملی هستند كه در ساخت "انتهای خيابان هشتم" هم كاری دارند.


"انتهای خيابان هشتم" دومين هم كاری امينی و ساداتيان بعد از "هفت دقيقه تا پائيز" است و پس از فيلم‌های "هفت دقيقه تا پاييز" (1388) ، "استشهادی برای خدا" (1386) ، "فقط چشم ‌ها تو ببند" (1385) ، "زمان می ايستد" (1384) ، "دانه‌های ريز برف" (1382) ، "كنار رودخانه" (1382) و "نامه های باد" (1380) هشتمين فيلم بلند علی رضا امينی به شمار می رود.

هیچ نظری موجود نیست: